June 2, 2008

reflexion

Poză făcută la Mogoşoaia

7 Responses to “”

  1. dianette Says:

    Wow… si eu credeam ca te spetesti pentru bac’:P
    Superb locul si poza. Pe unde te plimbi tu ;)

  2. done8989 Says:

    Am fost in vacanta de Paşte pe la Bucureşti şi de 1 mai am mers pe la Mogoşoaia :) … mai am câteva cadre drăguţe de pe acolo ..

    Nu … nu prea mă spetesc pentru bac … De luat îl iau nu îmi fac probleme … mai rămâne să văd dacă iau sau nu bursă la fcultate după :D

  3. ucshiva Says:

    Bungheala sau talent ? :>

  4. done8989 Says:

    bungheală … toate sunt la bungheală … păcat că nu toţi bunghesc aşa bine ;)

  5. dianette Says:

    Nimic nou? ;;) M-ai invatat rau. :P

  6. done8989 Says:

    Uite că am mai pus două :P
    Revin după bac ….

  7. dianette Says:

    M-am uitat. Danke ;)


Leave a Reply

